Vileda startuje z 5-tygodniową kampanią reklamową nowego odkurzacza JetClean

„Dlaczego Vileda? Bo zabawa na bosaka jest najlepsza!” – tak rozpoczyna się najnowszy spot reklamowy pierwszego odkurzacza myjącego w ofercie marki Vileda. JetClean to poręczny elektryczny odkurzacz myjący, którym dokładnie i bez wysiłku można wyczyścić podłogi za jednym zamachem. Kampania urządzenia rozpocznie się 19 października br. i potrwa aż 5 tygodni. Przez ten czas spot będzie emitowany w pasmach tematycznych TVP.

Oprócz promocji w telewizji, prowadzone będą także działania internetowe, skierowane do odbiorców zdigitalizowanych. Nie zabraknie także wsparcia komunikacyjnego na kanale YouTube i na Facebooku oraz działań PR i w punktach sprzedaży.

Vileda JetClean zbiera kurz i drobiny, myje podłogi na mokro i osusza w jednym cyklu. Takie kompleksowe czyszczenie podłóg pozwala użytkownikom oszczędzać czas i przeznaczać go na ich ulubione zajęcia. Za jednym razem można wyczyścić do 70 m2, napełniając zbiornik tylko raz! System JetClean skutecznie czyści już przy użyciu samej wody, ale można użyć również niewielkiej ilości detergentu do czyszczenia podłóg. Dzięki przewodowi zasilającemu o długości 7 m usuwanie zabrudzeń z dużych powierzchni jest szybkie i efektywne – nie trzeba przełączać urządzenia pomiędzy gniazdkami. Ten bezworkowy odkurzacz myjący może być używany do różnego rodzaju twardych podłóg, takich jak drewno, laminat lub płytki i winyl (nie jest przeznaczony do czyszczenia dywanów). Specjalna rolka do mycia na mokro, obracająca się z prędkością 3000 obr./min. usuwa nawet tłuste i uporczywe zabrudzenia, zapewniając świetne efekty czyszczenia. Vileda JetClean wyposażony jest w podstawkę, która umożliwia jego łatwe czyszczenie.

Spot reklamowy:

O firmie:

Vileda w Polsce rozpoczęła swoją działalność w roku 1994. Od tego czasu rozbudowała doskonałą dystrybucję we wszystkich miastach Polski i jest obecna zarówno w sieciach międzynarodowych, jak i na rynku tradycyjnym Vileda gwarantuje najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego, dzięki czemu sprzątanie, prasowanie i suszenie stało się czystą przyjemnością, a liczba lojalnych klientów zwiększa się z roku na rok. Firma FHP Vileda (Freudenberg Household Products Vileda) jest częścią koncernu  HYPERLINK “http://www.freudenberg.de/” Freudenberg, który cieszy się ponad 150 letnią tradycją. Koncern Freudenberg to rodzinna firma założona w roku 1849 roku w Niemczech w mieście Weinheim przez Carla-Johanna Freudenberga. Obecnie posiada 280 oddziałów w 42 krajach  i zatrudnia ponad 30.000 pracowników. Dzięki ciągłej pracy nad nowymi rozwiązaniami technicznymi wszystkich produktów do sprzątania (od  HYPERLINK “http://www.vileda.pl/do_zmywania_i_wycierania.php” ściereczek,  HYPERLINK “http://www.vileda.pl/do_zmywania_i_wycierania.php” zmywaków i  HYPERLINK “http://www.vileda.pl/do_ochrony_i_pielegnacji_dloni.php” rękawiczek poprzez całą gamę mopów i systemów czyszczących po całą kategorię  HYPERLINK “http://www.vileda.pl/do_suszenia_i_prasowania.php” do prasowania i suszenia), Vileda stała się światowym liderem w branży mechanicznych środków czystości.

Więcej informacji:  www.vileda.pl