Jesienią w domu wszystko jest w porządku: Vileda reklamuje mop 1-2 Spray MAX

Czy jesienią trudno utrzymać podłogi w idealnej czystości? W nowej kampanii telewizyjnej Vileda przekonuje, że dbałość o nieskazitelne podłogi nie musi być jednak czasochłonna ani trudna, jeśli pod ręką będziemy mieć mopa 1-2 Spray MAX. Z mopem 1-2 Spray MAX szybko i efektywnie wyczyścimy każdą powierzchnię – na mokro, ale bez użycia wiadra. Spot powstał zgodnie z myślą przewodnią nowego claimu marki „W domu wszystko jest w porządku”, a jego emisja potrwa w ogólnopolskiej telewizji przez 4 tygodnie – od 2 listopada do 29 listopada br.

Spot reklamowy można obejrzeć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania jest również prowadzona poprzez największe platformy komunikacji on-line, w celu dotarcia do grup nie oglądających telewizji. Przekaz wspiera komunikacja na kanale YouTube i na Facebooku oraz działania PR i w punktach sprzedaży. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda można zobaczyć w takich serialach jak: „Przyjaciółki”, „Brzydula 2” oraz programach: „Nasz Nowy Dom”, „Zgłoś remont”, „DDTVN”. Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX jest promowany w formie standów POS w największych sieciach handlowych.

Sprzedaż w e-commerce wspiera reklama digitalowa, w ramach kampanii na platformie Allegro i działania remarketingowe.

Mop 1-2 Spray MAX jest wyposażony w dwustronna nakładkę z mikrofibry i obrotową głowicę 180°, która pozwala na błyskawiczne odwrócenie nakładki czyszczącej i umycie nawet dwukrotnie większej powierzchni niż przy użyciu standardowego modelu. 1-2 Spray MAX posiada również wystarczająco duży pojemnik na płyn do spryskiwania o pojemności aż 750 ml. Ergonomiczny dozownik w formie sprayu uwalnia z pojemnika delikatną mgiełkę, umożliwiając jej równomierne i kontrolowane rozprowadzenie bezpośrednio na plamę. Delikatna warstwa wilgoci pozwala na czyszczenie nawet podłóg drewnianych.

Marka Vileda sukcesywnie wprowadza na rynek nowości, które zaskakują zastosowanymi w nich innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki uważnej obserwacji rynku i starannemu uwzględnianiu potrzeb swoich klientów, produkty sygnowane marką Vileda cieszą się stale niesłabnącą renomą i popularnością.

Spot reklamowy: