Digitalizacja biznesu 77% przedsiębiorstw zakończyła się porażką

77 proc. firmom na świecie zalicza porażkę w wykorzystaniu digitalizacji do wzrostu sprzedaży i zysku. Większość badanych firm  z badania „Global Pricing & Sales Study 2017” firmy Simon-Kucher & Partners inwestuje w nieodpowiednie działania cyfrowe, przez co skazują się na porażkę. Tylko 18 proc. z nich odnosi sukcesy, poszerzając biznes o kolejne kanały dystrybucji.

Reklamy

 

Dzisiaj rynek branży meblarskiej jest w stanie wrzenia, w fazie gwałtownych zmian i kompleksowej transformacji technologicznej. Z jednej strony zalicza gwałtowny wzrost eksportu przy jednoczesnym raczkowaniu w cyfryzacji. Jednak zmiany są nieuchronne, a ich tempo wzrasta z każdym dniem. Obecna sytuacja epidemiologiczna w Polsce potęguje te zmiany. Pamiętajmy, że wszystko, co może stać się cyfrowe, stanie się cyfrowe – to tylko kwestia czasu.

Naszą misją jest digitalizacja branży meblarskiej. Dotarcie z informacją do każdego producenta i dystrybutora z szansą jaka kryje się za wykorzystywaniem technologii 3D.

W Polsce i za granicą dla wielu Managerów, Dyrektorów wykorzystywanie innowacji 3D w branży wnętrzarskiej, meblarskiej kojarzy się z zabawą, rozrywką i dodatkowym “bajerem”.  Stanowczo mówimy: Technologia 3D stanowi kolejny kanał sprzedaży. Dobrze wykorzystana przyprowadza zadowolonych klientów i pozwala na zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

Klienci dziś oczekują, że spotkają się z przedsiębiorstwem , które będzie w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby. A co za tym idzie które zapewni właściwy i bezpieczny przepływ informacji potrafiące wyciągnąć odpowiednie wnioski z posiadanych danych. Przy podejmowaniu decyzji zakupowych Klienci wahają się, szukają opinii o firmach, sprawdzają ofertę na stronach internetowych. Wygrywa firma, która potrafi prześledzić wszystkie interakcje i poznać potrzeby, by nawiązać dialog i dopasować ofertę do oczekiwań.

Co dzieje się dalej?

Kiedy nasz potencjalny klient zjawi się w salonie, sprzedawca na podstawie pozyskanych wytycznych zamiast tracić czas na szukanie oferty, przejdzie do propozycji, która uwzględnia aktualne potrzeby danej osoby.

Wykorzystaj potencjał Catallogu 3D. Stwórz nowe kanały dystrybucji, dotrzyj do nowych klientów, a tym samym sprzedawaj więcej. Nie ryzykuj samodzielnie na digitalizację swojego biznesu.

Chcesz dowiedzieć się jakie nowe możliwości ma Twoja firma? Napisz do nas: http://www.catallog3d.com/kontakt/

Rozwiązanie powstało dzięki projektowi „Wdrożenie nowego modelu dystrybucji produktów meblowych dzięki uruchomieniu innowacyjnej usługi sieciowej pod nazwą Wirtualne Salony” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia programu 1.3.2 Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP.