Virtual reality – czyli zobacz jak będzie wyglądało w Twoim mieszkaniu łóżeczko dla dziecka zanim je kupisz!

Woodies® Safe Dreams, polska firma produkująca łóżeczka dziecięce z unikalnym designem wprowadziła wspólnie z informatycznym startupem Reetail:AR możliwość obejrzenia wybranych modeli z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Co to oznacza w praktyce? Pokazanie wszystkich funkcji mebla i jego detali oraz ustawienie go w swoim pomieszczeniu w skali 1:1. To wszystko na telefonie komórkowym lub tablecie. To rozwiązanie umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny.

Nawiązanie współpracy z Reetail:AR przyszło obu stronom naturalnie. Woodies Safe Dreams wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających klientów, – komentuje Michał Woźniak, CEO Woodies. – Po drugiej stronie była chęć przygotowania rozwiązania dla klienta eksportującego flagowy polski produkt – meble. Możemy śmiało powiedzieć, że rezultaty przerosły nasze oczekiwania – dodaje Woźniak.

Reetail:AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem oraz zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies® kanał dla technologii  WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.

Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie” w świecie rzeczywistym aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.

Firma Reetail:AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies® jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Customer Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.

Ze względu na brak możliwości odwiedzania salonów sprzedaży z powodu epidemii COVID-19 projekcje AR na żywo mogą pomóc klientom w podejmowaniu decyzji podczas zakupów online. Uproszczony proces podejmowania decyzji zwiększa prawdopodobieństwo dokonania transakcji o 86% (badanie Gartner), zwiększa pewność podejmowanych decyzji i ogranicza ilość zwrotów. AR stało się nieodłącznym narzędziem wspomagającym przetrwanie firm na rynku.

Woodies®

Woodies (R), funkcjonalny design na światowym poziomie. Polskie łóżeczka dziecięce, projektowane oraz produkowane pod ścisłym nadzorem, certyfikowane pod względem bezpieczeństwa i jakości. Poszukując coraz to nowszych i innowacyjnych rozwiązań, marka Woodies (r) projektuje również modele łóżeczek jedyne w swoim rodzaju, których oryginalność potwierdzają zgłoszenia patentowe i liczne nagrody. www.woodies.pl

Reetail:AR

Reetail:. Omawiane rozwiązanie cyfrowe oparte na WebAR jest dostępne na całym świecie i można je łatwo dostosować do współpracy z firmami różnej wielkości. www.reetailar.com.