Produkty Ceramiki Paradyż w nowym salonie sprzedaży w Kijowie

Po otwarciu pierwszego salonu sprzedaży w Warszawie oraz podpisaniu długoterminowego kontraktu na rynku północnoamerykańskim, Ceramika Paradyż wzmacnia swój udział za wschodnią granicą. Nowo powstały showroom w stolicy Ukrainy to jedna z największych i najnowocześniejszych stref ekspozycyjnych produktów marki. 

 


W salonie o powierzchni 3000 m2 strefa Ceramiki Paradyż liczy 500 m2 i obejmuje 35 ekspozycji przypominających realne aranżacje domowych pomieszczeń. Wiodącymi produktami w ramach ekspozycji są płytki łazienkowe oraz płytki przeznaczone do aranżacji przestrzeni zewnętrznych tj. klinkiery i gresy. W salonie zostały wyeksponowane najnowsze kolekcje płytek Ceramiki Paradyż, które na bieżąco będą uzupełniane o nowe produkty. Obecnie w ramach ekspozycji zaprezentowano m.in. takie kolekcje jak: Tammi, Roble, Aveiro, Chevron, Esagon , Hexx Universum, Tel Awiv, Stone City, Margarita, czy Scandiano.

Ideą powstania salonu sprzedaży w Kijowie jest przede wszystkim zapewnienie Klientom wygodnej i atrakcyjnej formy poszukiwania inspiracji w zakresie urządzania wnętrz. Salon to także ważny punkt na mapie Kijowa dla architektów i projektantów. Z myślą o nich oraz o potrzebach ich Klientów, w salonie stworzono również miejsce do pracy i spotkań w postaci sali konferencyjnej.

„Najwyższa jakość i atrakcyjne wzornictwo naszych produktów doceniane są na całym świecie, a Ukraina od lat to bardzo ważny rynek eksportowy dla Ceramiki Paradyż. Nowo powstały salon w Kijowie w tym aspekcie to zatem kolejny, naturalny i niezbędny krok we wzmacnianiu obecności marki na rynku ukraińskim – mówi Eryk Szyl, Export Manager Ceramiki Paradyż.

Salon sprzedaży produktów Ceramiki Paradyż w Kijowie znajduje się przy ulicy Polyarna 12 (ул. Полярная, 12) i powstał przy współpracy z firmą Keramhall. Za cały projekt realizacji odpowiadał zespół w składzie: Eryk Szyl, Klaudia Wychowałek, Agata Dobrzyńska – Mikas oraz Rusłan Larkin. Uroczyste otwarcie salonu odbyło się 24 kwietnia br. 

 

 

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

 

Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne – Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz My Way Paradyż Group – propozycja dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.