ażdy chciałby czasem czytać w myślach, a szczególnie – poznać myśli klientów będących na zakupach, po to, żeby jeszcze lepiej trafiać w ich oczekiwania. W nowej historii telewizyjnej marka Agata potwierdza, że asortyment z oferty „Zobacz jak Tanio” – meble i dodatki
w regularnych, niskich cenach – jest dla osób poszukujących modnych produktów do wnętrz prawdziwym strzałem w dziesiątkę.
„Nie wiedziałam, że tu w Agacie jest tyle fajnych dodatków w stale niskich cenach”, „Jak sobie kupimy te różne dodatki w ofercie Zobacz jak Tanio, to nasze mieszkanie zyska na przytulności” – tak o korzystnych cenowo akcesoriach i dekoracjach z Agaty myślą bohaterowie najnowszego spotu telewizyjnego marki. Nie przypadkiem te refleksje słyszą też widzowie – pomaga w tym prawdziwy wykrywacz myśli, obsługiwany przez pracowników sklepu. Sprzedawcy nie kryją zadowolenia z faktu, że klienci dostrzegli walory szerokiej oferty „Zobacz jak Tanio” – mnóstwa mebli i dodatków w regularnych, bardzo korzystnych cenach, które jednocześnie są odzwierciedleniem aranżacyjnych trendów i pozwalają na modne urządzenie domowej przestrzeni. Ten fakt marka Agata od dłuższego czasu efektywnie komunikuje w swoich kampaniach w radiu, telewizji czy w internecie.
– Przez wiele lat nasza marka postrzegana była wyłącznie jako sklep z meblami – tymczasem oprócz szerokiej gamy mebli do różnych pomieszczeń, oferujemy setki drobniejszych produktów z różnych kategorii – lampy, dywany, dekoracje, akcesoria do jadalni i kuchni, tekstylia domowe. Wiele z nich to flagowe pozycje z naszej oferty „Zobacz jak Tanio”, które są zarówno osadzone w aktualnych trendach, jak i zaskakują klientów bardzo niską ceną – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agaty i dodaje: – Nowa historia prezentowana w spocie telewizyjnym traktuje o jeszcze jednym, bardzo istotnym atrybucie naszych dodatków. Mianowicie, asortyment Agaty pełni ważną rolę w urządzaniu polskich domów, które stają się dzięki niemu przytulne – przekonuje Krzysztof Wadas.
Spot telewizyjny „Wykrywacz myśli” to kolejna udana realizacja z udziałem grupy teatralnej „Mumio”, którą Agata stworzyła wspólnie z warszawską agencją PZL.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to ogólnopolska sieć sklepów z meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz; obejmująca 36 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej
i e-commerce oferuje kolekcje mebli do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę dekoracji i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów, kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl.