Niemiecka jakość od kuchni – nowa marka Pino Küchen 
w gronie najemców DOMOTEKI

DOMOTEKA, wyjątkowe na mapie Polski centrum designu, konsekwentnie rozwija portfolio marek, zapraszając do grona najemców firmy oferujące dopracowane i wyrafinowane rozwiązania wnętrzarskie. Nowym najemcą zajmującym ponad 100m2 powierzchni, który wzmocni ofertę DOMOTEKI w kategorii kuchni na wymiar, jest Pino Küchen, niemiecka marka specjalizująca się w funkcjonalnych zabudowach kuchennych. W komercjalizacji DOMOTEKI zespół PRADERA Management Poland wspierany jest przez agencję doradczą Cushman & Wakefield.

Od Coswig po całą Europę

Historia Pino Küchen zaczyna się w 1994 roku w malowniczym regionie Wittenberg, w miejscowości Coswig, gdzie do dziś działa zakład produkcyjny marki. To tu, dzięki pracy ponad 250 wykwalifikowanych specjalistów, powstają kuchnie, które codziennie trafiają do mieszkań i domów w całej Europie. Filozofia marki opiera się na zrozumieniu codziennych potrzeb użytkowników i odpowiedzi na nie poprzez rozwiązania oparte na jakości „made in Germany”.

Pino Küchen to przykład, że wyjątkowa jakość i ponadczasowy design nie muszą oznaczać wygórowanej ceny. Co istotne, marka może pochwalić się także prestiżowym znakiem jakości RAL „Złote M”, przyznanym przez Niemieckie Stowarzyszenie Jakości Mebli (DGM) po przejściu rygorystycznych testów bezpieczeństwa, stabilności i trwałości. Dodatkowo, certyfikat PEFC potwierdza zaangażowanie firmy w odpowiedzialne zarządzanie surowcami i zrównoważony rozwój.

Pino Küchen działa w ramach doskonale znanej na rynku grupy Nobilia, jednego z trzech największych producentów kuchni w Niemczech, co wzmacnia jej wiarygodność i pozycję na rynku. Marka z powodzeniem trafia do klientów, którzy poszukują kuchni na wymiar o dobrym stosunku ceny do jakości, nie rezygnując przy tym z estetyki, ergonomii i trwałości.

„Rozpoczęcie działalności w Polsce jest dla Pino Küchen ważnym i przemyślanym krokiem. To nasz pierwszy salon w Polsce, dlatego zależało nam na lokalizacji, która przyciągnie świadomych klientów. DOMOTEKA, jako znane centrum designu i wyposażenia wnętrz, była dla nas oczywistym wyborem. Właśnie tu najlepiej zaprezentujemy portfolio naszej marki” – mówi Tomasz Gieburowski, Dyrektor Sprzedaży Pino Polska.

„Wprowadzenie marki Pino Küchen do DOMOTEKI to nie tylko poszerzenie naszej oferty produktowej – to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów i rosnące zainteresowanie rozwiązaniami kuchennymi, odpowiadającymi na indywidualne potrzeby. Nasi klienci szukają nowoczesnego designu, jakości a przede wszystkim funkcjonalności. Nowa marka w DOMOTECE to także kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju, w której kluczowe miejsce zawsze zajmować będzie różnorodność oferty, wysoka jakość produktów oraz obsługi. Cieszymy się na tę współpracę i jesteśmy przekonani, że będzie ona korzystna zarówno dla naszego nowego najemcy jak i dla naszych klientów. – podkreśla Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.

W planach nowego najemcy już wkrótce pojawią się działania promocyjne i wydarzenia specjalne. Kuchnie Pino mają szansę stać się nie tylko częścią ekspozycji, ale także centrum aktywności, dzięki spotkaniom z projektantami wnętrz czy prezentacjom nowych rozwiązań. Salon Pino Küchen w DOMOTECE jest otwarty dla klientów od 16 lipca 2025 r. To przestrzeń, w której precyzja niemieckiego rzemiosła doskonale łączy się z estetyką.

Więcej: www.domoteka.pl