Małe zmiany, znaczący efekt – system kuchenny GROHE Blue zaprojektowano dla większej wygody i w trosce o ekologię

  • Kiedy komfort łączy się z funkcjonalnością – system GROHE Blue to rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb konsumentów
  • W stronę nowoczesności – ponadczasowy design, najnowocześniejsza technologia
  • Wyprodukowano dla polskiej wody: lepszy smak lokalnej wody prosto z baterii kuchennej

Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do rozwiązań ułatwiających im dbanie o ekologię każdego dnia. W rezultacie poszukują produktów spełniających nie tylko ich wysokie wymagania dotyczące wygody i jakości, ale także przyjaznych dla środowiska naturalnego. Firma GROHE to światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni. Marka tworzy innowacyjne produkty z myślą o oczekiwaniach swoich klientów. System kuchenny GROHE Blue ułatwia prowadzenie zdrowego i bardziej ekologicznego stylu życia. Dzięki niemu konsumenci mają dostęp do filtrowanej wody prosto z baterii kuchennej. To rozwiązanie, które nie tylko oszczędza czas, przestrzeń i zasoby naturalne, ale także zapewnia najwyższe standardy jakości oraz doskonały smak wody. 

Z myślą o nowoczesnych kuchniach 

Świadomi konsumenci poszukują rozwiązań, które sprawią, że ich codzienne życie stanie się wygodniejsze. Zależy im jednocześnie na dbaniu o ekologię oraz spełnieniu wymagań względem designu i funkcjonalności. System kuchenny GROHE Blue Home skutecznie łączy to, co najlepsze – ponadczasowe wzornictwo i najnowocześniejszą technologię. Bateria kuchenna zamienia lokalną wodę w jej lepszy wariant: wodę filtrowaną, schłodzoną, niegazowaną, lekko gazowaną lub gazowaną. Szybko i wygodnie – wystarczy jedynie nacisnąć przycisk na uchwycie baterii kuchennej. 

Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. – mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.

Innowacja o realnym wpływie na ochronę środowiska naturalnego

Z przeprowadzonych niedawno badań zachowań konsumenckich w Europie wynika, że ponad 1/3 klientów woli kupować produkty tych marek, które angażują się w ochronę środowiska naturalnego. W procesie podejmowania decyzji priorytetem stają się dla nich wartości i cele producenta, cena produktu schodzi zaś na dalszy plan. Dzięki technologii zastosowanej w systemie GROHE Blue (nagrodzony Sustainability Award Design 2021), marka pozycjonuje się jako lider w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Klienci mogą teraz całkowicie zrezygnować
z wody w plastikowych butelkach. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także poprawy jakości powietrza. Każdy litr wody z systemu GROHE Blue to o 61% mniej emisji CO2 w porównaniu do wody butelkowanej. Dodatkowo to rozwiązanie zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Mierzy jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczająco dużo miejsca na system kanalizacyjny.

Lokalna kampania – Wyprodukowano dla polskiej wody

Marka zainicjowała kampanię sygnowaną hasłem: „Wyprodukowano dla polskiej wody”,
w której przekonuje konsumentów do czerpania wody pitnej ze źródła tak lokalnego, jak to tylko możliwe. W ramach promocji swoich systemów kuchennych również w Polsce zwraca uwagę na problem zbyt dużej ilości generowanych odpadów i zachęca do stopniowego eliminowania ich, przekonując do zmiany stylu życia na bardziej zrównoważony oraz przyjazny planecie. W dniach od 1 sierpnia do 31 grudnia 2021 roku trwa akcja „Cashback”, w ramach której każdy, kto zakupi i zarejestruje jeden z systemów z kolekcji GROHE Blue (GROHE Blue Pure, GROHE Blue Home lub GROHE Blue Professional), otrzyma nawet do 400 zł zwrotu. Więcej informacji o promocji na stronie www.grohe.pl/promocja-cashback/.

W celu uzyskania dalszych informacji i materiałów prasowych GROHE Blue, zobacz LINK

Dowiedz się więcej o nowościach marki na platformie cyfrowej GROHE X. 

O GROHE

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Zatrudnia łącznie ponad 6500 pracowników w 150 krajach, z czego 2600 w Niemczech. Firma GROHE jest częścią koncernu LIXIL już od 2014 roku. Marka kieruje się wartościami, takimi jak technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, starając się oferować rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy „Pure Freude an Wasser”. Renomowane produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub innowacyjne baterie termostatyczne, a także przełomowe innowacje, takie jak system kuchenny GROHE Blue, potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Innowacje, design i rozwój są ze sobą ściśle powiązane i wpisane w niemieckie dziedzictwo firmy. W rezultacie produkty GROHE noszą znak jakości „Made in Germany”. Marka GROHE swoją odpowiedzialność korporacyjną traktuje bardzo poważnie, dlatego koncentruje się na ograniczaniu wykorzystania zasobów do minimum. W kwietniu 2020 roku uzyskała neutralną produkcję dwutlenku węgla*, a do 2021 chce zrealizować następny cel, jakim jest stosowanie głównie opakowań niezawierających plastiku. Tylko w ciągu ostatnich dziesięciu lat firma GROHE zdobyła ponad 490 nagród za wzornictwo i innowacje, a także kilka najwyższych pozycji w niemieckim konkursie Sustainability Award (w 2021 roku w kategoriach „Design” i „Zasoby”), co potwierdza jej sukces. Firma GROHE jako pierwsza w branży otrzymała nagrodę CSR rządu niemieckiego, a także została jednym z 50 Liderów Ochrony Klimatu i Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com. 

Informacje o LIXIL

LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

GROHE Polska

Puławska 182 • 02-670 Warszawa • Polska • Telefon: +48 22 54 32 640  www.grohe.pl