JYSK wprowadza nowy koncept w Nowych Bielawach

Nowe Bielawy nie zwalniają tempa. JYSK to już kolejna marka, która w ostatnich miesiącach zdecydowała się na modernizację, a przy okazji także powiększenie swojego lokalu. W rezultacie, przestrzeń sklepu została dostosowana do najnowszego konceptu sieci – 3.0. Ten wdrażany jest we wszystkich krajach, w których marka prowadzi działalność.

Marki obecne w Nowych Bielawach sukcesywnie inwestują w modernizacje lokali. JYSK to już kolejny duży najemca, który zakończył prace związane z odświeżeniem przestrzeni zakupowej. Międzynarodowa sieć specjalizująca się w sprzedaży mebli i dodatków do wnętrz dostosowała aranżację swojego salonu do najnowszego konceptu handlowego – 3.0. W efekcie prac sala sprzedaży zyskała na metrażu. Zmienił się także jej kształt.

Wymieniono również oświetlenie, a na podłodze pojawiło się jasne drewno, charakterystyczne dla skandynawskiego stylu. W przestrzeni zagościły też nowe regały, a cały wystrój oparto na stonowanej, przyjaznej dla oka kolorystyce, która pozwala jak najlepiej zaprezentować towar. Dodatkowo w sklepie pojawiła się przestrzeń inspiracyjna, dzięki której klienci mogą zobaczyć meble i nowości z asortymentu JYSK w przykładowych aranżacjach. To pozwoli klientom lepiej poznać ofertę, ale także trendy związane z wnętrzami. Celem takiej przestrzeni jest też pokazanie odwiedzającym, w jaki sposób mogą użyć produktów i dekoracji do własnych aranżacji.

– JYSK, będący jednym z naszych kluczowych najemców, od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, pozostając naturalnym i pierwszym wyborem przy urządzaniu wnętrz. Szeroki i zróżnicowany asortyment pozwala na aranżację kluczowych przestrzeni w domu – od sypialni i salonu, po kuchnię, łazienkę czy ogród — odpowiadając tym samym na różne potrzeby. Oferta JYSK łączy w sobie ciekawy design i funkcjonalność, co czyni ją atrakcyjną dla szerokiego grona odbiorców na lokalnym rynku — mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Dlatego cieszy nas fakt, że marka konsekwentnie rozwija swoją obecność w Nowych Bielawach, co przekłada się na dodatkową wartość dla klientów. Dzięki przeprowadzonym zmianom kupujący zyskali możliwość jeszcze lepszego poznania oferty JYSK oraz więcej inspiracji do aranżacji własnych wnętrz. Nowa przestrzeń sprzedażowa sprzyja także komfortowym i angażującym zakupom dla całej rodziny, podnosząc jakość doświadczenia zakupowego – dodaje.

Zmiany w JYSK uzupełniają kompleksową ofertę wyposażenia wnętrz dostępną przy ul. Olsztyńskiej. Klienci odwiedzający to miejsce z myślą o kompleksowej aranżacji swoich domów mogą dziś w pełni korzystać z potencjału lokalnego hubu handlowego. Oprócz JYSK, w Nowych Bielawach działa również salon Komfort, a w bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się sklepy Leroy Merlin i Agata Meble.

Marka JYSK dołącza też do stale poszerzającego się grona najemców, którzy zdecydowali się na inwestycję w modernizację lokali w Nowych Bielawach. Podobne działania zrealizowały również takie marki jak m.in. CCC, Rossmann, Douglas, Giacomo Conti oraz Esotiq.

– Oferta centrum stale ewoluuje. Dostępne u nas lokale zmieniają się, podążając za klientem, jego potrzebami, ale także za trendami na rynku retail i nowoczesnym customer experience. Fakt, że wiele marek nie ogranicza się wyłącznie do remontu, lecz wdraża najnowsze koncepty, znacząco podnosi atrakcyjność i konkurencyjność obiektu. Jest to także dowód na to, że niezmiennie jesteśmy atrakcyjną biznesowo lokalizacją i solidnym, perspektywicznym partnerem, z którym warto się rozwijać w Toruniu – dodaje.

Źródło: Nowe Bielawy/Guarana PR