Interprint na targach ZOW 2020 w Bad Salzuflen

8 Views
Czas czytania1 Minute, 44 Second

W dniach od 4 do 6 lutego 188 wystawców prezentowało swoje najnowsze produkty do aranżacji wnętrz na targach branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz ZOW. Firma Interprint była również obecna ze swoją ofertą. Jednym z celów producenta dekorów było podkreślenie pozycji wschodniej Westfalii jako ważnego ośrodka przemysłu meblowego.


Na ponad 4000 gości czekało wiele atrakcji. Nie dało się przeoczyć stoiska Interprint umieszczonego na samym środku sali i prezentującego kolekcję dekorów, która tak naprawdę nie jest standardową kolekcją. Firma pokazała odbiorcom swoją „Playlistę zmieniających się dekorów” pod nazwą „PRESS PLAY”. Projektanci Interprint postanowili zerwać z tradycyjną koncepcją kolekcji i odważyli się wprowadzić coś zupełnie nowego. W zgodzie z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych obejmującymi streaming, zaoferowali playlistę dekorów, która stale się powiększa.


Ekscytujący “PRESS PLAY”
„Czasy się zmieniły” – wyjaśnia Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds. Marketingu i Designu w firmie Interprint. „Pokazywanie kolekcji raz w roku i ustanawianie megatrendu to stare podejście. Niezliczone feedy, streaming i Spotify oznaczają, że obecnie konsumujemy inaczej, szybciej i nieprzerwanie. Dzięki ciągłemu przepływowi informacji i stories jesteśmy na bieżąco z pojawiającymi się nowymi trendami. PRESS PLAY jest naszą odpowiedzią na te zmiany”.

PRESS PLAY stale się zmienia, dzięki czemu Interprint może szybko reagować na nowe trendy korzystając z playlisty dekorów. Dodatkowo lista utworów muzycznych dopasowanych do dekorów jest dostępna w serwisie Spotify pod hasłem PRESS PLAY | 01 2020. Warto jej posłuchać! Odwiedzający stoisko Interprint na targach mieli okazję przekonać się, jak szybko może pojawić się nowy trend. Korzystając z programu Interprint Decor Creator projektowali „własny” dekor, urzeczywistniając przesłanie designerów: trendy przychodzą i odchodzą, pomysły przeplatają się, znikają, cały czas pojawiają się nowe.


Nowe produkty w portfolio
Firma Interprint jest częścią japońskiej grupy Toppan i po raz pierwszy przedstawiono wspólne portfolio, dodając do oferty dwa produkty – G-Effect i Fortina.

Fantastyczny: Beyond Metal
Interprint specjalizuje się w drukowaniu dekorów z efektem perłowym i metalicznym. Firma podjęła współpracę z projektantem Udo Tünte. Powstał nowy produkt – Beyond Metal, który zachwycił odwiedzających ZOW 2020 swoją estetyką i wyglądem prawdziwego metalu.
Interprint, jeden z wiodących producentów z branży po raz kolejny zainspirował wszystkich pomysłami na nowe produkty i dekory.

www.interprint.com

0 0
Happy
Happy
0
Sad
Sad
0
Excited
Excited
0
Sleppy
Sleppy
0
Angry
Angry
0
Surprise
Surprise
0
KontaktPolecane firmyProjektanciDodaj ogłoszenie