22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok. W lokalu polskiej marki klienci będą mogli znaleźć zarówno ekskluzywne kolekcje z oferty Halupczok, jak i meble włoskiej marki Veneta Cucine, której Halupczok jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce.
Halupczok to uznana polska marka z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku meblarskim, a aktualnie jedna z topowych marek polskiej branży wnętrzarskiej w segmencie mebli kuchennych. Na przestrzeni lat styl Halupczok stał się synonimem elegancji i współczesnego wzornictwa na najwyższym poziomie. Siedziba firmy wraz nowoczesną fabryką zlokalizowana jest na Opolszczyźnie, w Krzyżowej Dolinie, na obszarze o silnych, wielowiekowych tradycjach stolarskich. Na co dzień firmę tę współtworzą specjaliści i artyści z różnych dyscyplin projektowych i technologicznych – architekci, inżynierowie, stolarze – którzy przyczyniają się do funkcjonalności produktu w najmniejszych detalach. Pasja do tradycyjnego rzemiosła i najlepszej jakości materiałów sprawiły, że marka wypracowała też własną renomę na scenie międzynarodowej – w 2023 roku Halupczok nagrodzony został German Design Award, jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu. Firma posiada swoje salony wystawiennicze w największych polskich miastach, a także showroomy partnerskie w Europie i USA. Lokal w warszawskiej Domotece jest 11. Salonem marki w Polsce i 2. w Warszawie.
“Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego salonu w Domotece. Co prawda od 11 lat jesteśmy już obecni w Homepark Targówek, gdzie dzieliliśmy salon z naszym partnerem, marką Kler, jednak samodzielny salon od kliku lat był naszym celem i w końcu udało się go zrealizować. Na nieco większej powierzchni możemy w bardziej kompleksowy sposób pokazać, że Halupczok to nie tylko kuchnie, lecz meble do całego domu. Dodatkowo nasza oferta uzupełniona jest o dodatki i akcesoria pozwalające na całościowe urządzenie wnętrza w jednym miejscu” – mówi Anna Dzierżawska, Dyrektor Kreatywna w firmie Halupczok.
Jak podkreślają reprezentanci marki, nowy salon Halupczok w Domotece powstał z myślą zarówno o mieszkańcach Warszawy, jak i klientach z północnej i wschodniej części stołecznej aglomeracji. W przestrzeni Centrum Designu Domoteka prezentowane będą najbardziej rozpoznawalne kolekcje mebli kuchennych Halupczok, takie jak Ariana, Bristol, Fenice czy Madera. Dodatkowo znaleźć w nim można będzie meble Veneta Cucine – największego producenta mebli kuchennych we Włoszech, którego firma jest od tego roku wyłącznym przedstawicielem na Polskę.
„Jesteśmy przekonani, że te wysokiej jakości meble modułowe i włoski design, potwierdzony znakiem „made in Italy”, zdobędą serca polskich klientów” – dodaje Anna Dzierżawska.
„Jako Centrum Designu Domoteka dokładamy starań, by kierowana do naszych klientów oferta była szeroka i zróżnicowana, oraz by odpowiadała na indywidualne potrzeby użytkowników – zarówno te czysto funkcjonalne, jak i biorące się z indywidualnego stylu i potrzeby piękna. Dlatego też cieszymy się, że od dziś ofertę tę dopełnia tak ceniona polska marka jak Halupczok. Szczególną wartością dla naszych klientów będzie profil oferty Halupczok, która daje możliwość kompleksowej personalizacji, a tym samym dopasowanych, autorskich, nieszablonowych aranżacji wnętrz” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.