Milan Design Week: podczas festiwalu FuoriSalone firma GROHE ogłosi wprowadzenie na rynek nowej kolekcji SPA: GROHE ATRIO

Milan Design Week co roku jest wielką atrakcją dla miłośników innowacyjnej architektury oraz wyszukanego wzornictwa. Nie zabraknie tam zespołu projektowego firmy GROHE, który zaprezentuje na dziedzińcu przy ulicy Via Crocefisso unikatową instalację artystyczną, a w całkowicie odmienionym showroomie pokaże po raz pierwszy nową odsłonę kolekcji GROHE ATRIO SPA – nowej ikony precyzji i elegancji.

 

17 kwietnia 2018, kiedy Mediolan będzie witał międzynarodową scenę designu i architektury podczas Milan Design Week, GROHE po raz pierwszy pokaże światu nowy design kolekcji GROHE Atrio. W czasie odbywającego się wtedy festiwalu FuoriSalone, odwiedzający zostaną zaproszeni do obejrzenia nowej ekspozycji w showroomie GROHE na ulicy Via Crocefisso,
w samym centrum miasta. Inspirująca instalacja artystyczna pokaże nową kolekcję w dynamicznej i pełnej emocji odsłonie.  Będzie można przekonać się na własne oczy, że udoskonalony styl linii GROHE Atrio nadaje nowego znaczenia następnej generacji ponadczasowego, współczesnego wzornictwa.

Milan Design Week jest doskonałą okazją do poznania wszystkich trendów w branży. W dniach 17 – 22 kwietnia Mediolan po raz kolejny stanie się miejscem spotkań architektów, projektantów, mediów oraz zakochanych w designie klientów z całego świata. Każdego roku festiwal Milan Design Week przyciąga setki tysięcy odwiedzających. Zarówno elita projektantów i młode talenty, jak też globalne marki zaprezentują swoje projekty w różnej formie: od interaktywnych wystaw, przez ekspozycje czy specjalne wydarzenia, rozmieszczone na przestrzeni całego miasta
w ramach festiwalu FuoriSalone. Nie zabraknie wśród nich także firmy GROHE i jej nagrodzonego zespołu projektantów!

W tym roku firma GROHE będzie częścią tego koncertu atrakcji w samym sercu Mediolanu. Showroom z produktami niemieckiej marki będzie można odwiedzić już na samym początku festiwalu FuoriSalone, w dniach 17-22 kwietnia. Na odwiedzających czeka zmysłowy spektakl, którego głównym bohaterem będą kolekcje GROHE w najnowszych kolorach: GROHE Atrio w imponującej matowej powłoce w kolorze Hard Graphite, GROHE ESSENCE w eleganckim Warm Sunset oraz GROHE Lineare, zachwycająca czystością chromu.

Dzięki linii GROHE ESSENCE Spa Colours oraz luksusowemu zestawowi prysznicowemu AQUASYMPHONY, marka pokaże eleganckie wzornictwo, będące unikalną symbiozą formy i funkcji, przemieniającymi łazienkę w prawdziwą strefę spa. Ponadto odwiedzający będą mogli spróbować wody z systemów kuchennych GROHE RED oraz GROHE BLUE HOME, które prosto z baterii dostarczają wodę podgrzaną do 100°C lub filtrowaną, schłodzoną w trzech wariantach smakowych: niegazowanym, lekko gazowanym i gazowanym.  Na każdego z gości czeka zatem pyszne orzeźwienie!

18 kwietnia firma GROHE zaprasza przedstawicieli świata mediów na śniadanie prasowe, po którym nastąpi specjalny pokaz showroomu i instalacji artystycznej. Wieczorem odbędzie się ekskluzywna kolacja dla gości ze świata architektury i designu. W dniach 17-22 kwietnia showroom Grohe i instalacja ATRIO będzie otwarty dla publiczności od 10:00 do 20:00, z wyłączeniem środy, 18 kwietnia kiedy to showroom otwarty będzie od 10:00 do 14:00.

 

O Grupie GROHE:

GROHE jest wiodącym na świecie dostawcą armatury sanitarnej zatrudniającym ponad 6 000 pracowników na całym świecie. Od 2014 roku, marka jest częścią LIXIL Group Corporation. Jako międzynarodowa firma, GROHE działa w zgodnie z postawionymi wartościami zawiązanymi z technologią, jakością, designem i przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju, niezmiennie oferując „Czystą radość z wody”. Od początku istnienia GROHE opracowuje nowe kategorie produktów potwierdzając swoją pozycję lidera. Do innowacyjnych rozwiązań należą systemy GROHE Blue i Red oraz niedawno wprowadzony system bezpieczeństwa GROHE Sense, który stanowi innowację na rozwijającym się rynku technologii inteligentnego domu. Działania marki z zakresu inżynierii, innowacji i wzornictwa są mocno związane z niemiecką tradycją, a wszystkie produkty oznaczone są znakiem „Made in Germany”, co dodatkowo zwiększa zaufanie klientów wobec produktów. W ciągu ostatnich dziesięciu latach, sukces GROHE został potwierdzony przez ponad 300 nagród z dziedziny projektowania i innowacji, jak również obecności marki na czołowych pozycjach w kilku najważniejszych rankingach, jako jedna z „największych firm niemieckich zaangażowanych w zrównoważony rozwój”. Marka GROHE jako pierwsza w swojej branży wygrała również nagrodę CSR rządu niemieckiego, a także znalazła się w rankingu Top 50 w dziedzinie „Changing the World”.