JESIENNY HIT CERAMIKI TUBĄDZIN – KOLEKCJA MARMO D’ORO INSPIROWANA JAPOŃSKIM KINTSUGI

Tubądzin po raz kolejny pokazał, że słuchanie swoich klientów i przewidywanie ich potrzeb jest mocną stroną firmy. Kolekcja, która odważnie sięga do dalekich kulturowo źródeł, okazała się najbardziej pożądaną propozycją sezonu.

Swoją wyjątkowość Marmo d’Oro zawdzięcza nietypowemu połączeniu dwóch inspiracji – klasycznego piękna i elegancji, z jaką kojarzy się marmur i włoska tradycja kamieniarska, oraz delikatności i oryginalności kinstugi, japońskiej techniki naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łączenie jej kawałków sproszkowanym złotem lub innym metalem szlachetnym. Oba te kierunki były impulsem do stworzenia pierwszej z nowych kolekcji marki MONOLITH, której premiera odbyła się w czerwcu. Została ona bardzo pozytywnie przyjęta przez architektów, klientów oraz dystrybutorów, którzy chętnie oferują ją osobom szukającym wyjątkowych płytek.

Kolekcja Marmo d’Oro marki MONOLITH

Podczas prac nad nową odsłoną kolekcji MONOLITH uważnie wsłuchaliśmy się w głos architektów i projektantów. Bacznie przyglądaliśmy się także reakcjom na pomysły prezentowane podczas zeszłorocznych targów wnętrzarskich w Polsce oraz za granicą. Nowe linie aranżacyjne są wypadkową wniosków, obserwacji i rozmów z miłośnikami designu, które zmobilizowały nas do udoskonalenia naszych wizji. Motywem przewodnim nowych kolekcji Monolith jest natura – nieustanne źródło inspiracji, niewyczerpana ilość różnorodnych faktur, gra kontrastów oraz przenikających się kolorów – mówił Tomasz Smus, architekt Grupy Tubądzin, przy okazji wprowadzania propozycji na rynek.

Płytki z kolekcji Marmo d’Oro wiernie oddają strukturę białego marmuru, przywodząc jednocześnie na myśl technikę kintsugi (zwaną też kintsukuroi). Szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty – dokładne tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej finezyjne i misterne ponowne połączenie. Rysunek nieregularnych, delikatnie zdobionych linii szczególnie efektownie prezentuje się w wielkim formacie, który wciąż zyskuje rosnące uznanie wśród klientów firmy. Z uwagi na imponujące rozmiary płytek i tym samym minimalną ilość fug, piękne wzornictwo ma szansę zostać dodatkowo wyeksponowane. 

Płytki dostępne są w rozmiarach: 60×60 cm, 80×80 cm, 60×120 cm, 120×120 cm i 120x240cm, a w zależności od formatu ich grubość wynosi 6 mm i 10 mm. Kolekcję można zobaczyć stacjonarnie w wielu salonach, na ekspozycjach i w aranżacjach łazienkowych, oraz we wszystkich sklepach oferujących wielkoformatowe gresy MONOLITH. Prezentacja Marmo d’Oro dostępna jest także online: www.youtube.com/watch?v=3RooKk149sc

Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od ponad 35 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120×240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. W roku 2019 firma sprzedawała swoje produkty do 60 krajów.

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowy konkurs dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Płytki marki Tubądzin powstają z naturalnych i szlachetnych surowców, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki. Mając na uwadze dbałość o środowisko firma Tubądzin promuje zasady zrównoważonego rozwoju i inwestuje w innowacyjne rozwiązania – m.in. technologię Continua+, przyczyniając się tym samym do redukcji zużycia energii i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma angażuje się również w projekty proekologiczne i podejmuje działania zmierzające do wzrostu świadomości społeczności lokalnej w tym zakresie.