Bejot zaprezentował filozofię urządzania biura

O dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, o potrzebach współczesnego pracownika, ale również o wartościach dodanych produktów, które są w dzisiejszych czasach niezmiernie ważne – o tym między innymi rozmawiano podczas Vallue Based Selling, którego partnerem była fabryka Bejot.

 

Vallue Based Selling to ważne wydarzenie dla przedsiębiorców oraz osób zajmujących się zawodowo handlem. Prowadzący spotkanie – Wojciech Herra, przybliżał uczestnikom tajniki budowania długotrwałych relacji z klientami oraz zdradzał co jest w prowadzeniu biznesu najważniejsze. Okazuje się bowiem, że sam produkt, to dziś za mało. Równie istotne są wartości dodane oraz filozofia, która towarzyszy procesowi produkcji. – Klient nie umie dziś porównać produktu, szczególnie jeśli mówimy o produkcie podstawowym, jakim są meble. Gdyby klient liczył jego efektywność i wartość z perspektywy tylko i wyłącznie ergonomii pracy, jakości i trwałości mebla, to nagle okazałoby się, że wchodzimy w wymiar tak dużej konkurencji, że ciężko jest się wyróżnić. Dlatego kluczem do sukcesu jest budowanie wartości na wartościach nieoczywistych – mówił podczas spotkania Wojciech Herra. W tym miejscu mocno wyróżnił fabrykę Bejot, która tworzy meble zgodnie z zasadami biofilii. Idealne biuro według filozofii Biophilic Design ma dynamiczny krajobraz, który zmienia się w zależności od potrzeb pracowników. Zaaranżowane jest przy użyciu naturalnych materiałów, jak drewno, kamień czy wełna, pełne jest żywych roślin oraz barw, jakie występują w przyrodzie. Taka aranżacja biura zapewnia pracownikom bliższy kontakt z naturą, co w efekcie zwiększa ich chęć do pracy oraz wydajność, a także pobudza kreatywne myślenie. To właśnie biofilia jest tą nieoczywistą wartością. W Bejot nie projektuje się mebli wyłącznie po to, aby optymalnie wykorzystać powierzchnię biura, lecz by stworzyć dla ludzi przyjazne środowisko pracy. – Moim zdaniem Bejot jest znacznie bliżej firmy socjologicznej, psychologicznej, która myśli o tym jak zwiększyć zadowolenie i komfort pracowników, zarówno pracujących indywidualnie, jak i grupowo, niż firmy, która zajmuje się wyłącznie produkcją i sprzedażą mebli. To co wyróżnia Bejot to human bussiness – mówi Wojciech Herra.

Podczas konferencji, Bejot razem z Fabryką Mebli Biurowych Maro oraz firmą Office Plus przygotował aranżacje przestrzeni biurowych, z których chętnie korzystali uczestnicy wydarzenia. W strefie chillout, która zaaranżowana była przy pomocy siedzisk Treehouse oraz Beachhouse można było odpocząć, prowadząc kuluarowe rozmowy. Ogromną popularnością cieszył się system Social Swing, z podwieszanymi fotelami, jak również kolekcja Quadra Sha – z budką telefoniczną, która zapewniała możliwość spokojnej rozmowy w trakcie spotkania. W strefach tych można było również zasięgnąć porady specjalistów i przedstawicieli Bejot, którzy chętnie odpowiadali za zapytania dotyczące sposobów aranżacji biura oraz tego, jak duży wpływ na nasze zdrowie mają dobrze dobrane meble do pracy.